Kiekviena meno šaka tarpusavyje turi vienokią ar kitokią sąveiką. Muzika ir judesys – tai šokis, muzika ir žodis – daina, giesmė. Meno istorija žino daug dailės kūrinių, kurie pagrįsti muzika. Tapant ar piešiant skambanti muzika sukuria atitinkamą nuotaiką, sužadina kūrybingumą, dažnai tampa įkvėpimo šaltiniu. Tai užsiėmimas, kurio metu galima klausytis ir stambios apimties kūrinius ir juos geriau pažinti.
Didžiulis vaidmuo muzikos ir dailės jungtyje tenka vaizduotei, nes jokia kūryba – meninė, mokslinė ar techninė negali išsiversti be vaizduotės. Galima klausytis daug įvairios muzikos, pradedant viduramžių, baigiant šiuolaikine muzika. Ir visa ši muzika gali skirtingai veikti vaizduotę. Ir net tas pats kūrinys gali skirtingus vaizdinius sukelti. Muzika, sujungta su pavadinimu, su žodžiu, kuris nukreipia klausytojo fantaziją konkrečia vaga, tampa pajėgi atskleisti siužetus, charakterius, situacijas ir net peizažus.. Tokia pat muzikos suvokimo įvairovė egzistuoja tarp vaikų, tačiau vaikams ypač didelę reikšmę turi regimoji vaizduotė, nes jų estetiniai jausmai, abstraktus mąstymas dar neišvystyti. Jie mąsto konkrečiai, mąstyti jiems padeda vaizduotė.
Mūsų gimnazijos 8-IIIg klasių mokiniai savitai muziką perteikė piešiniuose, kurie buvo eksponuoti mokyklos vestibiulyje parodoje „Regiu muziką“. Panaudodami skirtingas technikas, spalvinius koloritus, muzikos instrumentų motyvus mokiniai sukūrė įdomius piešinius bei suteikė pačių parinktus pavadinimus. Paroda tapo dailės ir muzikos integravimo rezultatu, džiuginančiu mokyklos bendruomenę.